modadakankan. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Top-ads

modadakankan. Blogger tarafından desteklenmektedir.

KIVIR PAÇANI YAKALA MODAYI

By | Pazartesi, Kasım 19, 2012 10 comments
:) Bu yıl da bu çıktı :) KOLUNU PAÇANI KIVIRIYOSUN MODA OLUYO ...:) haberiniz olsun sonra yok ben bilmiyodum yok duymadım demeyin ...:) bacakları daha zarif ve uzun gösteriyo bu işlem kızlaaar deneyin bence:)))


















Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

10 yorum:

  1. görsellerin her zaman çok kaliteli ve süper oluyor çok beğeniyorum ve zevkle seni takip ediyorum paçaları kıvırmaya gelince bugün öyle çıkıcam dışarı hemen denedim dar paça lacivert kotumla altına bide topuklu giydim cidden uzadı sanki bacaklarım :) bayıldım ,işime yaradı ,harika butonlarını ben işaretledim ismim BUSE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkürler tatlm ;) her zaman geel ;)

      Sil
  2. ah bide isim yazılmasa =/

    YanıtlaSil
  3. dur hemen kıvırayım ben de :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. kısa boylular için de önerir misiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikiiiii zaten uzun gösteriyo dedim ya tatlm tabikiii:))

      Sil
  5. evet yaa çok güzel ama sanırım bnm yaşıma uymaz diye düşünüyorum uyarmı ? a

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aybükecim olurmuuu tabiki sanada uyar yaşla bi ilgisi yok tatlm :)) sende kıvır paçalarını:)

      Sil