modadakankan. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Top-ads

modadakankan. Blogger tarafından desteklenmektedir.

APOLENA YASTIKLARIM GELDİ :)

By | Salı, Şubat 05, 2013 4 comments
:) Daha dün verdiğim siparişlerim hemen bu sabah elime geçti kızlar...

işte koliciğim :)          APOLENA... 
bakın ben neler aldım neler :) bayılcaksınız kızlar...ben bittim
valla açıp kullanmaya kıyamıyorum resmen ...bir çeyiz yapasım var :)
bu şekilde gelmelerini beklemiyodum açıkçası ama koruma kılıfları bile kalite ...çok hoş bir ev ziyaret hediyesi olabilir.
sevdiklerinize hoş bir hediye olabilir...mutfak için hayvan severler için sadece yastıkta değil ya neler var neler
http://shop.apolena.com/
..HATTA SEVGİLİLER GÜNÜNE ÖZEL vs...birsürü seçenek aklım gitti benim :)) onu mu alsam bunu mu alsam derken 4 tane aldım bile :) 
yastıkların kalitesine gelirsem eğer MÜ KEM MEL tek kelime ile ...o kadar güzel bir kumaşları var ki böyle kadife gibi süet gibi polar gibi  resmen sarılıp yatasım geldi :) şu en öndekini çok istedim çünkü belim için harika bişi o .hep böyle bişi istiyodum ..ve kızlar fermuarları varmış meğer ama gizli :) 2 taraflı kullanmak için :) dikişleri zaten muazzam...
ister desenli  ister düz tarafını kullanın bu özellikleri sayesinde...
Mesela aldığınız yastığı yatak örtüsü, perde ve tablolar ile kombinleyebilirsiniz. Yine aynı şekilde mesela mutfak kategorisinde de göreceğiniz gibi aldığınız yastığı perde, runner hatta kanvas tablo yada kanvas saatler ile tamamlayabilirsiniz. Kısacası aldığınız ürünü kombinleyebilmek için ekstra zaman kaybetmenize ya da başka yerlerde aramanıza gerek yok aldığınız her ürünün kombinini shop.apolena.com adresinden gerçekleştirebilirsiniz. benim gibi..

.

ZATEN KALİTELERİ HER HALLERİNDEN BELLİ...:) AMA BİRDE BEN SÖYLİİM ALIPTA PİŞMAN olan ASLA OLMAZ.o kadar kaliteli ki kokularından belli :))



bide ne güzel notları var :))) çok sevdim kızlar ben tavsiye ederim
http://shop.apolena.com/  dolaşmanızı hatta mutlaka alışveriş yapmanızıı :))



içleri dolu dolu gördüğünüz gibi ...:)) valla ben.. bunları kullanmaya kıyamam ki yaa :)) 




Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

4 yorum:

  1. Çok güzel yastıklarımış gerçekten kıyılacak gibi değil, iyi günlerde kullanın demeye bile korktum, hakikatten tablo gibi seyretmelik, çok beğendim:).

    YanıtlaSil
  2. Şahane bunlar ya güle güle kullan hatta kullanma sakla :) dediğin gibi kaliteleri burdan belli bile

    YanıtlaSil
  3. harikalar bayıldım çok güzel yastıklar ben böyle şeyleri çok seviyorum :D iyi günlerde kullan elinin altında eskid ama çok güzeller cidden kıyabiliceğini zannetmiyorum (A)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar modadakankan web sitesi izin verirse bu güzel yastıklara sahip olmak isteyenler için çok güzel bir kampanyamız var son 3 gün içindeyiz http://www.mobdizayn.com/apolena-sponsorlugunda-dekoratif-yastik-hediye-ediyoruz/
    bu adresten çekilişe siz de katılabilir bu yastıklardan birine siz de sahip olabilirsiniz..

    YanıtlaSil