modadakankan. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Top-ads

modadakankan. Blogger tarafından desteklenmektedir.

PLATONİK AŞIK OLANLARA TAVSİYELER

By | Perşembe, Şubat 07, 2013 38 comments


Aşkların en güzeli zor olandır derler ama bu kadarı da değildir her halde...İşte aşkların en zoru... 
       Ne yapabilirim? Nasıl unutabilirim? Nasıl geçer ?
ve beraberinde gelen zor sorular,sıkıntı,üzüntü,bunalım vs... 

Aslında uzun süre araştırma yaptıktan sonra bu konuyu yazmaya karar verdim ...

Öncelikle şu soruyu kendinize sorun ;
'' bu durumdan tamamen kurtulmak istiyor muyum ? '' 
eğer cevap evetse ok o zaman doğru yerdesiniz ama eğer bilmiyorum YA DA hayırsa cevaplarınız bunları okumanız size bir fayda vermez ...

=== > Yaşanmışlıklarınız oldu ve bitti karşınızdaki kişi için sizde bittiniz ama sizde biten hiçbir şey yok bu durumdaysanız eğer ...
* Geçmişte birlikte gittiğiniz yerleri unutun ! önünden bile geçmeyin!
* Hayal kurmayın !
*Onunla dinlediğiniz ortak şarkıları hatta slow müzik dinlemeyin.
* Duygusal aşk filmleri izlemeyin.
* Hobilerinizle uğraşın,arkadaşlarınızla takılın (size onu hatırlatacak olanlarla ASLA)
* Kıskandırma çabasına girmeyin.
* Unutmak değil !  bu duruma alışmaya çalışın ...
(işte burası çok önemli unut diyolar ama o kadar kolay değil unutmak ! unutmayın sadece bu duruma alışın alışmaya çalışın ...)
*Kendinize özen gösterin ..
*Birlikte yaptığınız planları tamamen silip sadece kendinizin olduğu bir plan yapın ...
*Hiç denemediğiniz güzel şeyleri deneyin...
*Mutlu olmaya çalışın !
*yemekleri fazla kaçırmayın ...
*Nefrette etmeyin HİÇBİR DUYGU BESLEMEYİN !
*ALIŞIN BU DURUMA SADECE ALIŞIN ...
*Sevgililer gününde siz ailenizle arkadaşlarınızla olun 
(dışarıya çıkmamaya tv izlememeye gayrat edin...)
şöyle düşünün birliktesiniz ve sürekli mutsuzsunuz ...sizin istediğiniz gibi davranmıyor,sizi üzüyor ,kırıyor hatta bazen küçük düşürüyor...bu durum mu daha iyi yoksa şuan ki durumunuz mu ? ve ben her işte bir hayır vardır  sözüne o kadar inanırım ki ...gerçekten çok rahatlıkla söyleyebilirm ki ...

''HER İŞTE BİR HAYIR VARDIR''

===> İşte asıl gerçek platonik durumdaysanız ...hiçbir şey olmamış ve olması imkansız ise...
*Kim ki o? ne yani bulunmaz hint  kumaşı mı ? Benim moralim hayatım ondan daha mı önemli? kim ki o ben bu kadar onu düşüyorum ? işte böyle başlayalım....kendinize bu soruları sorun ve sindirin ...
Her sabah gözünüzü açtığınız da aklınızda o mu var ? onun için giyinip onun için mi süsleniyorsunuz ? peki o ?
hayır onun haberi yok bile ! ya da olsa bile olmaz ki bir şeyler ...
o zaman .....
başlayalım 

*ROMANTİK AŞK FİLMLERİ YASAK !
*HAYAL KURMA FIRSATINIZ OLMASIN ! HAYAL KURMAK YASAK !
*BULUNDUĞU ORTAMLARA GİTMEK YOK!
*KENDİNİ GÖSTERME ÇABASINDA OLMA
 (kusura bakmasın o gelsin senin gözüne girmeye çalışsın ya kim ki o ya! ya da nedir bu ona karşı duyduğun
beğenimi ?heves mi ? aşk mı gerçekten emin misin ? onunla birlikte olduğunda ya seni üzerse,başka kızlara bakarsa ,gözü dışarda,yalancının tekiyse...yine de aşık olur musun ? iyi düşün ama)
*KENDİNİ DÜŞÜN SADECE KENDİNİ
*EĞLENMENE BAK 
*MUTLU OLMAYA ÇALIŞ SENİ NE MUTLU EDİYORSA HEPSİNİ YAP...
*BUNALIM TAKILMAYA ÇALIŞMA ÖYLE ŞARKILAR DİNLEME
*YABANCI Bİ ŞARKIYI BAŞTAN SONA KADAR EZBERLEMEYE ÇALIŞ
(küçük bi tavsiye:)) )
*BOL BOL YEMEK YEME YEMEMEZLİK HİÇ YAPMA
*ÇİKOLATAYI DA FAZLA KAÇIRMA !!!

VE üstte dediğim gibi unutmaya çalışma sadece bu duruma alışmaya çalış ...zaten zamanla hatırlamaya çalışsanda hatırlayamıycaksın !

*SEVDİKLERİNLE OL HEP AİLENLE ARKADAŞLARINLA
*YALNIZ KALMA HİÇ ..

*UYUMADAN ÖNCE HAYAL KURMA! KUR AMA O OLMASIN ! ÇAYIR BAYIR TATİL DENİZ VS....
*GELECEĞİNİ PLANLA ....


*Sevgililer gününde siz ailenizle arkadaşlarınızla olun 
(dışarıya çıkmamaya tv izlememeye gayrat edin...)


*1 KAĞIT AL SENİ MUTSUZ EDEN İLK 5 ŞEYİ VE SENİ MUTLU EDEN İLK 5 ŞEYİ YAZ
(edecek olan değil dikkat et ; MUTLU EDEN) ...

bu kağıdı güzelce incele sonra ...mutsuz edenler, neden mutsuz ediyo ? ve çözümünü düşün....mutlu eden şeylerse e ne duruyosun hemen yap ! Mutsuz eden şeyler diye yazdığın maddeler bir süre sonra artık seni etkilemiycek işte o zaman onlara kocaman çizik at !


:)

 hayat senin hayatın kimsenin değil !!! 
sen sadece KENDİN İÇİN ÇABALA,KENDİN İÇİN YAŞA     
KENDİN İÇİN MUTLU OL !  


hep :) 

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

38 yorum:

  1. ben 3 senedir bir çocuğu çok seviyordum onun için her deliliği yaptım ve yaptıklarımdan hiç utanmadım sonra onun İzmir e taşınıcağını duydum ve yıkıldım o gitmeden önce Allaha yalvardım lütfen onu sewmeyi bırakıyım diye ve onun için yaptığım herşeyi yırtım zor oldu ama yaptım unutmak hiç kolay değil gerçekten ve o gitmeden birden ona olan sewgim yok oldu ve o kadar rahatladım ki üstümden bir yük kalktı birden oldu ve o gitti hiç üzülmedim arada geliyo yazında gelecek ama bnm umrumda bile değil yani kısaca çooook mutluyum ve senin yazdıklarınında işe yaradığını söylerim.

    YanıtlaSil
  2. bir knkm vardı geçen sene bana çıkma teklifi etti bende kabul ettim ama çok pişmanım çıkarken iki gün iyidik sonra hep beni üzdü küçük düşürdü sonra ayrıldık yazında aynı kursa gttiğimiz için hep beraber takıldık umut verdi ama ben nefret edyodum bu sene arada görüşüyoruz ve onu sanki seviyo gibiyim ama bana yaptıklarının aynısını yaşamasını istiyorum lütfen ne yapmalıyım yardım et :(

    YanıtlaSil
  3. onu çöpe at ama sakın sonra o çöpü karıştırma tekrar pişman olursun..

    YanıtlaSil
  4. sınıfta bi tane çocuk var en yakın arkadaşım ve ben ondan hoşlanıyorum ama bi sıkıntı var en yakın kız arkadaşım da ondan hoşlanıyor ve ben bu ikisinin aralarını yaptım ama 1 hafta sonra ayrıldılar şimdi kız beni sıkıştırıyor ve

    YanıtlaSil
  5. bana yardımcı ol özge abla ben çocuğu çok ama çok svyrm rüyamda svyrm o başka kızı svyr ben çk aç çktm ne yptysm unutmayıroum çok kotüyümmm kendimi sefil sevgiye mahrum biri gibi görüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım keşke yardımcı olabilsem sana ama maalesef unutmak o kadar kolay olmaz zaten ama zamanla yokluğuna alışırsın kabullenirsin.keşke yardımcı olabilsem sanaaa....

      Sil
    2. özge ablacım çok teşşekkür ederim seni çok seviyorum bende isterim bana yardımcı olmanı ama anlayamıyorummm gittiiii en kötü kibirli kızı seçti ama kız çok güzel facebook aa yeliz edis yaz tek omuzluuu teşil tişörtlüü sarışın bir gzel kız çıkacaktır..

      Sil
    3. özge ablacımmmm teşşekkürler çok iyisin ama bence bana yardımın dokunamassaz o hiçbir zaman beni sevmicek gibime geliyorr... unutmak çok zor dediklerini yapıyorum ama okadar zor ki ablacım

      Sil
  6. bende bi çocuğu seviyodum ooo en yakın arkadaşımla çıkıyor iyi günde kötü günde omuzunda ğladığım sadık arkadaşımla öyle acıalr çekiyorum akşam uyamıyorum özgee ablaa platonik aşk gibi yokk çok kötüüü kurtumak aylar zamanlar alır karnıma ağrılar giriyor uyuyamıyorm bu arada adım özge adaşız

    YanıtlaSil
  7. Ozge abla bna yardimci ol lutfn bi bizim siniftan bi cocuga asik oldum,en iyi arkadasimin kardesi.Ona biturlu acilamiyorum cunku bni sevdigindn emin degilim cunku baska kizlarla fln konusuyo,hni cok fazla da takilmiyoruz beraber.Ama bnmle konusurken her zmn gulumsuyor ve gozlerimin icine bakiyo.Bna bi yol goster cok asik oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) En iyi arkadaşımın kardeşi demişsin o en iyi arkadaşın senin aşık olduğunu biliyo mu? eğer biliyorsa çoktan söylemiştir ve gülme sebebi bu olabilir.Eğer yok kimse bilmiyor diyorsan bence çocuğa direkt söylemelisin yani ben öyle yapardım:) ya olur ya olmaz .Eğer hayır derse diye bi korkun varsa zaten hayır diycekse boşuna beklememiş olursun tatlım umarım anlatabilmişimdir...öpüyorum seni umarım her şey dilediğin gibi olur.

      Sil
    2. ya yemın edıyorum içimden keşke böyle bir yazı paylaşsa diye düşünmüştüm ve paylaşmışsınız:):(çokk tesekür ediyorum deniycem

      Sil
  8. bende 6 yıl boyunca bi cocugu sevdim cooook sevdimm o bilmiyodu karşılıksızdı sonra evlendiğini duydum unutmak istedim unutamadım ama sizin dediklerinizi yaptım ve unuttum cok mutluyum teşekkürler keşke sayfanızı daha önce tanısaydım belki o zaman bu kadar cok üzülmezdim teşekkür ederim sayfanız cook güzel :)

    YanıtlaSil
  9. Unutmayı başarmış olmana çok sevindim yani 6 yıldan sonra zor olmus olmali bence ben degil evlenmis olmasi unutmana yardimci olmus tatlm :) yine gel hep beklerim :))

    YanıtlaSil
  10. offffff özge abla 8-e sınıfında erkan var ben onu çokkk seviyorum ve ona sevdiğimi kaç kere söyledim ben bile hatırlamıyorum neyse ben onların sınıfına gidemiyorum çünkü çokk utanıyorum utancımı yenebilmek için ne yapmalıyım?? :(

    YanıtlaSil
  11. Bir çocuk var bizim okuldan benden bir yaş büyük ilk başlarda arkadaşlarla eğlencesine hoşlanıyorum falan diyoduk ama sonra baktım ki gerçekten aşık olmuşum ona söyledim ama o beni arkadaşı olarak görüyormuş ne kadar sıradan bir cümle o andan sonra bilmiyorum ama daha çok bağlandım her gün görüyorum sonuçta tesadüfler bile bizi bir araya getiriyor unutmaya çalışıyorum herşeyi denedim alışmaya çalışıyorum ama oda olmuyor ne yapacağımı bilmiyorum bir defterim var ona olan hislerimi yazarak unutmaya çalışıyorum sonra okuyorum yazdıklarımı bakıyorum ki ben onu çok seviyormuşum.ama onun umrunda bile değilim.çok çaresizim ne yapmam gerekiyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce onu unutmaya çalış.görmezlikten gel.onu unutmaya karar verdikten sonra ilk iş olarak o defteri yırtıp at.sana onu hatırlatacak bişey kalmasın.gerisi gelir nasılsa:))

      Sil
  12. benim de platonik bir aşkım vardı.onu görmek için herşey yaptım.sabahları erkenden kalkıp hazırlandım,süslendim.onun için yapmadığım tek bir şey bile kalmadı.o beni sevmeyi bırak tanımıyodu..bağıra bağıra şarkılar söylüyodum.en iyilerinden.neden mi ?sırf beni fark etsin diye.biliyordum.bunun sonu gelmeyecekti.unutmaya çalışmaya başladım.tam bu sırada o da beni fark etmeye başladı.ama sevgi gibisinden değil.alaycı bakışlar atmaya başldı.tam 6 ay boyunca onun evinin önünden dahi geçmedim.6 ay sonra yeniden gördüm onu.ama fark ettim ki artık onu unutmuşum.onu görünce hiç bir şey hissetmedim.şimdi o kadar mutluyum ki.eski yaptıklarıma bakıp gülüyorum neler yapmışım ben diyorum bazen.onun içn platonik aşıksanız önce karşınızdaki kişiyi unutmaya çalışın.kolay olmayacak ama zamanla herşey geçicek.benim gibi yaptıklarınıza dönüp güleceksiniz.sadece onsuzluğa lışmaya çalın.bunu yapmanız çok yeterli olıcak :))

    YanıtlaSil
  13. Özge abla aynı okuldayız her gün görüyorum nasıl unutimki

    YanıtlaSil
  14. ahhh aşık olmak ahh bn birine oyle asık oldumkı her gun uyurken yada uyandıgımda aklımda napıcagımıda bılmıyorum..biliyorum gecicek ama duruma alısamıyorumda ne yapmalıyım...

    YanıtlaSil
  15. Özge abla ne olur yardımcı ol :( ben onu çok seviyorum ama o farklı şehirde ve nişanlı yakında evlenecekler :( ne olur yardım cı ol :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım yapılabilecek bir şey yok o tercihini yapmış sana unutmak kalmış.üzüldüm fakat yapabileceğin gerçekten bir şey yok nasip değilmiş.Zamanla unutman dileğiyle.

      Sil
  16. Özge abla lutfn yardm et. Ben okulda yakin bir arkadaşmn sevgilisine aşk oldum sonra bunlar ayrildi. Ben bunlakonsutm sevdigmi faln syledm ters tepki verdi tabii ki tmm sedik bi sure dha bekledm snra yine bn msj attm konustk birz ama yine olmadi bu bana face de engel atti snra bn unutmayi denedm alşyodum onun yokluguna artk ama birgn onun adnda biri bana arkadls istegi gndeedi b benm de aklma o geldi baktm engelu kaldrms... bn buna uzun bi msj yazdm butn duygularmi anlattm artk bu son şansdi. Sonra iki ic gun konustk son gun cok samimi olduk sevililer bile konusmazdi ben bi ruya gordum o bana gerckte guven guven dedi. Sonra ruyamda onun bi tane kiz kankasi var o bana dedi mi onu sevme yani sevmeyecekmişsin dedi sonra ertesi gun bu cock bana ne demsn sevemiyor ben Insan kendini bilmez mi ya madem sevemeyecektin nedn bnm duygularmlaa oynadi simdi sevdiği kisi ise eski sevgilisinin en yakn arkadaşi ve benm de yakn cok yakn edegilz ama tanyoruz birbirimizi abla snce ne yapmalym unutamyorum silemiyorum onuu... :(

    YanıtlaSil
  17. Ben tam 5 yildir birini seviyorum ve o en basindan beri bu durumu biliyor ama butun yakin arkadaslarimi tek tek elden gecirdi onu unutamiyoum 9kere intihar girisimdinde bulundum intihar ettigimi duymus ve hicbir tepki vermemis beni hic ama hic umursamiyor surekli onunla ilgili hayaller kurup kendimi kandiriyorum anneiayle konusuyorum annesi beni cok seviyor ve bana kizim diyor bende ona anne diyorum. Napmaliyim bilmoyorum

    YanıtlaSil
  18. merhabalar benimde yardımınıza ihtiyacım var yazınızı çok beğendim teşekkürler..
    Öncelikle ben kendimden büyük birine aşık oldum 2,5 sene oldu her gün sürekli konuştuk görüştük yakınlaştık. Ben duygularımı ona açtım ama olmaz dedi ben seni kardeşim olarak görüyorum dedi.Kız arkadaşları oldu ama benim erkek arkadaşlarım olmasına izin vermedi. Ben hissediyordum bir şeyler olduğunu çünkü abim gibide davranmıyordu olaylar böyle sarpa sardı lütfen yardım edin..

    YanıtlaSil
  19. Merhaba abla ben 19 yaşındayım ve bir televizyon dizisinde oynamış bir kıza aşık oldum aslında ilk başta onu ablam gibi görüyordum sonuçta bende 9 yaş büyük onu twtter ve instagramda takip etmeye başladım attığım ilk twtti beğendi çok sevinmiştim sonradan onun takıldığı yerlere gitmeye başladım belki onu görürüm diye gideceğim zaman derdimi arkadaşıma anlattım o bana sen bu kıza aşık olabilir misin dedi ama ben olmaz öyle şey ablam yaşında o dedim ve o da benimle 1 kere geldi aradık fakat bulamadık ben pes etmedim başka günlerde aramaya devam ettim sorduğum kişilerde bana arkadaşımla aynı soruyu sordular fakat ben yine aynı cevabı verdim artık okulun son zamanlarıydı ve daha kolay kolay arayamazdım ve bir kere daha gittim aramaya ve yine bulamadım çok üzüldüm o gün o üzüntüyle beraber kalbimde bir sızı hissettim o zaman düşünmeye başladım acaba aşık mıyım diye yavaş yavaş evet demeye başlarken sevgilisi varmış onu öğrendim bir yandan sevinirken diğer yandan da üzüntü hissettim kendimde tam o üzüntüyü bastırmaya çalışırken sevgilisini gördüm ve ona sevgilisiyle tanışmayı çok arzuladığımı ve onun için ağladığımı söyledim numaramı aldı ve seni arayacak dedi fakat aramadı o günden sonra sevgilisine sinir oldum daha sonra kızın evini buldum komşularına anlattım tabii aşığım demedim onlarda yanımda aradılar onu ama yine sonuç alamadım çünkü bana 3 aylığına proje için şehir dışına gideceğini söylediler yıkıldım fakat daha sonra instagram sayfasında şişlideki bir mekandan yer bildirimi yapmıştı komşularına da sinir oldum ayrıca ikinci bir darbe yedim sonra sevgilisinin de evine gittim sen mi aratmadın o mu aramadı dedim özel hayatıma müdahale ediyorsun sen bizi uzaktan takip et diyerek bana bir darbe daha vurdu twittera gelince ben yaklaşık 5-6 aydır takip ediyorum bazı twittleirmi beğeniyor bu güzel bir şey seviniyorum ama takip ettiği fan sayfalarına bakıyorum bir günde en fazla da beş günde takip etmiş beni 5 aydır takip etmeyince sorun bende mi diye düşünüp üzülüyorum bir keresinde kişisel sayfamdan kendimi tanıtamadığım yönünde attığım twtti beğendi bunun üzerine bende fan sayfası açtım o da yaklaşık 3-4 aydır var o kadar şey yaptım ama hala beğenmekten öteye geçemedim retweet de yanıttta yapmıyor takipte etmiyor abla hergün onu düşünüyorum düşünmeden edemiyorum geçen 2 hafta köye gittik orda hiç resimlerine bakmadım ama 2 hafta sonra eve döndüğümde yine resimlerine bakıp şarkılar dinleyip ağlıyordum unutmaya çalışıyorum ama her yerde onu hatırlayacağım şeyler görüyorum abla bana akıl ver yıprattım kendimi dayanamıyorum haberi olmadan belkide hayatımı esir aldı herşeyi itiraf etmek istiyorum ama onu hepten kaybetmeye korkuyorum bana akıl ver abla ne yapacağım bilmiyorum şimdiden çok sağol ALLAH a emanet ol kendine iyi bak hoşçakal

    YanıtlaSil
  20. Özge abla bana yardim edermisin ne yapcagimi bilmiyorum


    Ben bi cocuktan hoslaniyorum ama kankayiz cocuga 3 kez felan sevdgimi soledim
    ama o sevmedi unutamiyorum ne yapmaliyim bu sefer olacak gibi

    YanıtlaSil
  21. Tatlım zaten sevdiğini söylemişsin utanman gereken bir durum yok ki sen rahat ol ve hep kendinden emin ol utanman gereken hiçbir durum yok cnm bnm...Umarım herşey istediğin gibi olur:)

    YanıtlaSil
  22. GALİBA BENİM DERDİM BUNLARINKİNDEN BAYAGI BUYUK.5 YIL 10 YIL DEĞİL TAMI TAMINA 19 SENE GEÇTİ.UNUTTUNMU HAYIR.AKSİNE ONSUZLUĞA ALIŞTIM DERKEN TAMDA HOOP KARŞIMA ÇIKIYOR.AKSİNE BEN ARTIK BİRDE EVLİYİM.ANCAK MERAK ETTİĞİM ONA SADECE BENİ SEVİP SEVMEDİĞİ.TEK KELİME,YADA BENİM ONU SEVDİĞİMİ BİLMESİ.BUNU NASIL SAĞLAYABİLİRİM?BUĞÜNE KADAR PEK KIZ ARKADAŞIM YANİ SEVGİLİ BABINDA PEK OLMADI.NASIL SÖYLENİR YADA BANA NASIL BİR TEPKİ VERİR YADA O KADAR İNSANIN İÇİNDE BANA BAĞIRIP REZİLMİ EDER,YADA EN ÇOK KORKDUĞUM BENDE SENİ SEVİYORDUM AMA GELİP BANA ACILAMADIN BİLE DEYİP İŞİ İYİCE ÇIKMAZAMI SOKAR..İNANIN ÇOK ZOR DURUMDAYIM NE YAPACAĞIMIDA BİLMİYORUM KİMSEYEDE SÖYLEYEMİYORUMDA KISACASI NE YAPACAĞMI DA BİLEMİYORUM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geleceğimi seninki gibi görüyorum

      Sil
  23. gerçektende çok güzel tavsiyeler var unutmaya çalışıcağım zaten neden onun peşinden mal gibi dolaşıyorum ki.....

    YanıtlaSil
  24. özge ablaaa ben onu çok seviyorum hep unutmaya çalışıyorum ama olmuyo bide aynı okuldayız aynı kattayız bazen arkadaşlarım sana baktı gördün mü falan diyor heyecanlanıyorum amam maalesef 4 ay boyunca hiçbirşey olmadı bende gittim instagramdan takip isteği gönderdim o da kabul etti ama sanki beni hşç tanımıyormuş gibi bana hiçbir şekilde takip isteği göndermedi bide mal gibi fotosunu beğendimm

    YanıtlaSil
  25. herkesin lise aşkı olur benimki lise platoniği oldu 9.sınıftan beri birini seviyorum sevdiğim için de tabi ona yaklaştım ve sonuç olarak best friend olduk tabi ben bunu sindirmekte biraz zorluk çektim o her konuştuğumuzda bana konuştuğu kızları anlatırken bende ona onun olduğunu söylemeden sevdiğim çocuktan bahsederdim 10.sınıfın yazında artık kendisi olduğunu anlamış sanırım bende dayanamadım okul açıldıktan 1 ay sonra söyledim o günden sonra birbirimizin adını bile söylemeye çekiniyoruz. O benimle konuşmaktan ben onunla konuşmaktan hep kaçınıyoruz. Ben o eski halimizi ne kadar özlersem özleyeyim o hale geri dönemiycez evet 3 ay geçti çoğu şey eski haline döndü yaşam devam ediyo ama bi de bana sorun bakalım bütün gün konuştuğum şakalaştığım beni mutlu eden en iyi arkadaşımı kaybettim. Eğer söyliycekseniz bir daha hiç görüşmeyecekseniz söyleyin ben her gün görüyorum ve cidden çok acıtıyo her şeyi geçtim eskisi gibi olmak istiyorum o eski arkadaşımı geri istiyorum ama benim açtığım binlerce kilometre bayır var aramızda sevmek saklamak çok zor biliyorum. Ben söylediğimde çok rahatlamıştım. Ama söyleyeceğiniz kişiye de bağlı benim olayım çok yayılmadı neredeyse en yakınlarım haricinde kimse duymadı ama duyan kişilerin bakışları bile o kadar rahatsız edici ki.Bi de bi tavsiye daha söyliycekseniz mesajla falan söylemeyin kızlar geçin karşısına gözlerinin içine bakın da söyleyin eğer sevmiyosa ve seviyorum diyosa hemen anlarsınız sevmediğini sizi sevmeyen biriyle olmak cidden çok acıtır canınızı. Unutma kısmına gelince insan unutamıyo burda denildiği gibi sadece alışıyo ben üniverste hayatımı bile bu platoniklik devam etmesin diye ondan başka bir şehirde planlıyorum. Eğer daha yeni platonikseniz yolun başında vazgeçin sonu çok acılı bitiyo haberiniz olsun...

    YanıtlaSil
  26. Merhaba ben Bahar bu gerçek ismim ama yinede anonim yazmak istiyorum.ben direk söYliceğim şeylere geçiyim daha doğrusu size hislerimi dökiyim.
    Açıkçası korkuyorum,hislerimden korkuyorum ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.İçimde kocaman bir boşluk var kendimi yanlız hissediyorumm.Kimsem yomuş gibi hissediyorum ki etrafımda gereğinden fazla insan varken hatta bu his hergün benim canımı acıtıyor ve bazı zamanlar bu his yüzünden kendi kendime ağlamaya başlıyorum.AMA bu hisin daha önceden bende olmayıp sonradan başlamasının sebebini biliyorum.Birisini seviyorum yusuf,hissettiğim bu gereksiz duygular onun yüzünden benim onu sevdiğimi biliyomu EMİN DEĞİLİM ama daha önceden ona onu sevdiğimi söylemiştim fakat o beni sevmiyo ama kahreetsin ki ben buna rağmen onu deli gibi seviyorum.O bilmese bile beni hayatımda üzen tek kişi o düşünsenize ben onun için ağlıyorum ama onu haberi bile yok ne kadar kötü bi durum ben kendimi yanlız hissediyorum çünkü o yok o yok diyede ben hayatımda kimse yokmuş gibi hissediyorum o beni bilmeden üzüyo ama bazende bilerek üzüyo sanki bikmeden üzdükleri yetmiyomuş gibi farkettiğiniz gibi ben platonikliğin en üst safhasına gelmiş bi kızım yusufu çok seviyorum deli gibi kıskanıyorum ondan aileme bile bahsediyorum göz göze geldğimiz anlarda bile kendi kendime kafamda kuruntular kuruyorum onunla karşılabilmek içinb elimden geleni yapıyorum onu çok seviyorum ama bi o kadarda ondan nefret ediyorum.Onun üzülmemesini istiyorum ama bi o kadarda üzülmesini.Onun kalbinin kırılmasını istemiyorum ama bi yandanda onu kırıp paramparça etmek istiyorum ama biliyorum ki onu ne kadar çok istesemde kıramam üzemem kılına bile zarar gelmesine izin veremem.Bakın işte yine hissediyorum BOŞLUK.Yine ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.Ağlamaktan nefret ediyorum.Bana yardımcı olun ne yapmam gerektiğini bilmiyorum
    :(

    YanıtlaSil