modadakankan. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Top-ads

modadakankan. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Tarz Benim Yarışması Derken?

By | Çarşamba, Ekim 01, 2014 16 comments

Show tv'nin gündüz kuşağında yer alan Bu Tarz Benim yarışması ile ilgili görüşlerimi sizlerle paylaşmak istedim kızlar. Dedikodu mu yapmak istedim yoksa :) ?

Açıkçası tv izlemeyi ''seven'' biriyim ama nasıl ? Çoğunlukla belgesel- 1 dizi ve Acun'nun yarışmaları :) 
e ne kaldı Özge demeyin. Aslında bu en minimuma indirdiğim hali.

Neyse gelelim asıl konumuza; izleme listeme
 bir de bu yarışmayı ekledim , çünkü ciddi anlamda ilgi alanım. 
Ama kafama takılan birkaç nokta var. Yarışmanın adı ''bu tarz benim '' yani ne demek ; belirli bir tarzı var ve o tarzın dışına çıkamaz ! Fakat jürinin ve yarışmacı arkadaşların klasikleşmiş istekleri arasında ''seni farklı tarzlarda görmek istiyorum hep aynı tarzda geliyorsun'' olması.

Birkaç yarışmacı, jüri böyle istiyor diye her gün farklı tarzlarda geliyor ve 3.gün ''Sen çok karışıksın-tarzını bulamamışsın-bir tarz sahibi değilsin'' gibi cümleler havada uçuşuyor. 

Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu...

2. ise süregelen (yarışmacı)Nur-Ayşegül kavgası. Genelde sosyal medyada gördüğüm kadarıyla herkes Ayşegül düşmanı olmuş. Açıkçası ben de aynı fikirdeyim. Yani nasıl bir konuşmadır-üsluptur anlayamıyorum. Hele o mimikleri ALLAHIMMM !! Çıldırtıyo beni :)

3. ise Özlem :) Yarışmayı izleyenler bilir. Çok farklı bir yarışmacı. Orada olmaması gerektiğini düşünüyorum . Aslında çok şey düşünüyorum da neyse :) 

4. sü yarışmacılar zaten çoğu dizilerde oynuyor ya da eskiden birçok yarışmaya katılmış kişiler. Örneğin Melek Balkan Bana Her şey Yakışır yarışmacısıymış (10.000 tl lik ödülü de almış) o zaman da kiloluymuş baya! 


İzleyenler varsa eğer fikirlerinizi duymak isterim kızlar. Dedikodu yapalım birazcık :)
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

16 yorum:

  1. bu kadar kalitesiz bir yarışma olamaz. ne kadar yapmacık,hiç bir doğal güzelliği olmayan yapay varsa toplamışlar. tarz tarz diyorlarda ben bir tane kaliteli gerçekten kendini tarzını yansıtan biri görmedim. laf olsun diye toplanmış insanlar hiç bir tarz kalite yok. tamam bu programı hazırlamak için bir çok kişi çabalıyor ortada bir emek var ama boşuna bir çaba. ağır bir eleştiri oldu belki ama ekran kirliliği.bende tam bu program hakkında fikirlerimi nerede haykırsam diye düşünürken teşekkürler bu yazıyı yazdın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle miii :) denk gelmiş desene. Yani ben de hiç anlam veremiyorum hiç

      Sil
  2. Ben de dans etmelerini amaçsızca buluyorum, ne alaka böyle bir programda dans etmek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa olur mu kavgasız danssız nasıl tutar sonra program tatlım :)

      Sil
  3. ben cumartesi geceleri elemeleri izleyebiliyorum çünkü haftaiçi çalışıyorum izleyemiyorum.
    sana katılıyorum canım . ayşegülü ben de sevmiyorum ben melek i de sevmiyorum bence orada nur kazanır yarışmayı diye düşünüyorum.
    nurella ya da bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ayşegül konuşunca tüylerim diken diken oluyo benim

      Sil
  4. Bir de yarışmacıların birbirlerini eleştirmesi çok acayip ve gereksiz bence. Önceden 'Bugün Ne Giysem' yarışmasının ilk zamanlarında izlemekten keyif alıyor ve her gün yeni bir şey öğreniyordum çünkü o zamanlar bilgi veriliyor ve doğru ile yanlışı çok iyi bir şekilde gösteriliyordu sonrasında iş show a dönüştü bu program da biraz onun daha allengirlisi, daha dedikodulusu, daha çekişmelisi geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana kesinlikle katılıyorum ben de aynen izliyodum bir şey daha öğrenmek için ama baktım ki saçmalamaya başladılar .artık sadece zaman geçsin diye açıyorum :) o kavgalar danslar çekememeler vs ooof saçmalık !

      Sil
  5. televizyonda denk gelmiştim bir kez izledim ve böyle bir şey olamaz!! bu tarz benim diyorsun ama seninde bahsettiğin gibi bu neyin kafası anlamıyorum !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte aslında doğru soru bu tatlm. Bunlar neyin kafasında ?

      Sil
  6. Beni üzen jürinin yarışmacıları bazen sınırı aşarak rencide etmesi küçük düşürmesi.
    Ama sonra diyorum kendi kendime bu bir show ve reyting uğruna bunlar olacak, bu durumu kaldıramayan gitmesin.
    Yarışmacılar üstüme geldiler diye ağlamasın ve izleyicilerde taraf olmasın hiç kızlar arasında çünkü bu gerilim şişirilmiş reyting amaçlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle tatlım sırf reyting için yazık rezil oluyolar.

      Sil
  7. Sırf kavgalar için izlediğim bir yarışma :)) Nur Yerlitaş'ın kendi makyajına bakmadan karşısıdaki kişilere yorum yapması,saçma sapan jürilerin gelip eleştiriler de bulunması ( Dilber Ay nedir ya :D ) ve aklıma gelmeyen daha bir sürü saçma şey onlar kendilerini rezil ediyorlar biz gülüyoruz :)

    YanıtlaSil
  8. Bu kadar kötülemeye hiç gerek güzel bir program bence yarıştıkları bayanlar çok saygısız ya hele o Ayşegül çok gıcık yaa boğacam onun haricinde kızılderili kostümü giyen kadın çok tarz

    YanıtlaSil
  9. Çok saçma bir program sırf reyting için kavga ediyorlar yanlış anlamadıysam dans etmeyi tarz için çok önemli bir şey olduğunu düşünen mantıksız insanların bir araya geldiği bir program anlayamadığım şeylerden biri de ivana sertin o iğrenç sesiyle şarkı söylemesi izlesizlediğim bir program değil fakat bir kere gördüm bide tuhaf gelen bir kadın var altın portakal falan diye tuturmuş neyse kısacası bence ünlü olmak için yarışmaya katılıp ilgi çekmeye çalışan insanlarla dolu bir program

    YanıtlaSil
  10. Tarz sahıbı olan gülcan sevcan olabılır ısımlerı Amerıka dan gelen sadece onlar tarz sahıbı. Onun dısında gercek anlamda tarzı olan yok. Jurıde Nur Yerlıtaşı yasına göre cok cocuksu buluyorum. Ortalık gerıldıgınde bır büyük olarak olgunluk gosterıp yol gosterecegıne, 20 yasındakı yarısmacılarla bır olup ego savasına gıırıyor vs sacma sapan sıkıcı cok uzun suren bır yarısma...

    YanıtlaSil