modadakankan. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Top-ads

modadakankan. Blogger tarafından desteklenmektedir.



08.05.1988 İstanbul doğumluyum, yaklaşık 16 ayımı İstanbul'da geçirdikten sonra Çanakkale(BİGA) 'ya göçüp 19 yılımı da orada geçirdim.Son 5 yıldır da sevgili İZMİR'de yaşamaktayım,Ege M.Y.O Seramik Bölümü mezunu olan ben şimdi AÖF İşletme mezunuyum ve aynı zamanda Ege Üniversitesi Fizik Bölümü öğrencisiyim..
Şuan kendi firmamda Uzmanlaşmış Grafik tasarım ve Sosyal Medya işleri ile uğraşmaktayım:)

Tipik boğa burcuyum!İnatçıyım,arkadaşlarıma,sevdiklerime çok değer veririm.Başladığım işi mutlaka bitiririm,
Ön yargılı olmam olanı da sevmem , dedikodu yapmam yapanı da hiç sevmem !

Benim işte :) zevkle bu işi yapıyorum daha ne diyebilirim ki :)
(Bu arada blog yazmaya 14. 04 .2012 tarihinde başladım )

Benim siteme gelip beni merak edip bu yazıyı okuma zahmetine katlandığınız için çok teşekkür ederim.
Lütfen hep gelin hep beklerim ...

33 yorum:

  1. şuan ağızım açık çünkü girdiğim günden beri takip eden moda aşığı olan hatta yaptığım yorumlardan seni bıktıran ben yani küçük takipçin çok şaşkın nedeni boğa burcu olman babam da boğa burcudur özelliklerini tahmin ediyorum ve babamla hiç anlaşamam tek ortak noktamız alışveriştir ve hayatımda ilk defa bir boğa burcunu çok seviyorum o da sensin :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ayyy tatlım benim çok teşekkür ederim ama küçük bi takipçin demişsin muhakkak babanla güzel bi şekilde anlaşabildiğin güzel günlerin olacaktır ... :)) çok teşekkür ederim istediğin kadar yorum yazabilirsin bıkmam ki ben :)) hep gel gerçekten yorumun çok içten bunu hissettim :)) ve beni çok mutlu ettin hep gel hep ...

      Sil
  2. selam merhaba...yaratıcılığınız takdire şayan!!tebrik ediyorum sizi..telefon kapakları tasarımlarınız benim dikkatimi çekti gerçekten hoş ve ilginç:)bu konuyla ilgili sizinle fikirlerimi paylaşmak isterim uygun görürseniz!!ben istanbul da yaşıyorum ve bunları bilmiyorum istanbulda pazarlamayı düşündünüz mü?belkıde vardır çalıştıgınız herhangı bır fırma..ben işyeri sahibiyim ve bu urunler harıka bunun satışı ile ilgili bır programınız yada krıterınız varmı?

    saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bu konuyu brk.nil8@gmail.com adresimden daha ayrıntılı görüşebiliriz.

      Sil
  3. O kadar belli ki iyi birisi olduğun yazmandan belli sıcaklığın .tebrikler çok güzel bir site zevkle hiç bıkmadan hergün uğruyrum.teşekkür ederim sana

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok başarılı bir site, sık sık takip ediyorum. Ve bu gün, beğendiğim bütün takıları yapmaya karar verdim. Yarın ilk işim gidip malzemeleri almak olacak. Sizi canı gönülden tebrik ediyorum. Ara ara yeni takı modelleri de görmek isterim :)

    YanıtlaSil
  5. selam ben de boğa burcuyum ilk defa bi boğayı bu kadar çok sevdim. çok tatlı bir kızsın. inş. hiç üzülmezsin. seninle tanışmayı çok isterdim ama neyse bu arada doğum gününü yeni öğrendim iyi ki doğdun balım. yaptığın postları ilgiyle sıkılmadan takip ediyorum. dergin çıkıyomuş. hayırlı olsun birtanem :):)

    YanıtlaSil
  6. Özge abla bende küçükken senin gibi biriydim ve hâlâ öyleyim özelliklerimiz çoookk benziyor ama ben kova burcuyum :) bende şarkı sözü şiir vs yazmayı çok severim <3 pekı takım tutmuor musun özge ablacım ? :*

    YanıtlaSil
  7. çok cici ve içi dışı bir içi dışı güzel bi insan olduğunu anlamıştım zatn seni çok sevdim seni hep takip edicem <3 <3 <3 senin fikirlerin ve yorunlarını dikkate alıcam ! <3 yazcak şey bulamıyorum yaratcı ve kesip biçmeyi seven bi kişiliksin boğa burcu bi kız arkadaşım var çok seviyorum onu boğa burçları çok özel ve biraz hassaslar ama nee dolu modacı ve dediğim dedikler benim arkadaşım öyle :)

    YanıtlaSil
  8. iletişim bölümüne bi yorum yazdım bakarsan çok mutlu olurum özge abla ve yarına yanıt vermen lazım acil ! <3 :)

    YanıtlaSil
  9. seni öz ablam olarak görüorum bence sen çok iyi ve tarz birisin :)) arkadaşlarımda senin sayfanı önerince çok beğendiler onlarda merakla ve sevgiyle takip edio seni

    YanıtlaSil
  10. doğum gününü kutlayamasam da bilmiodum çünkü doğum günün kutlu olsun ömrün güzel geçsin bütün dileklerin kabul olsun inşallah ! :) Hep sağlıklı başarılı huzurlu ve mutlu biri olman dileğiyle.. :*

    YanıtlaSil
  11. Oyyy çok iyi ya bu siteye bayıldım bayıldım bayıldım waaoooww off iyiki varsınnn

    YanıtlaSil
  12. yaklaşık 7 ay önce tanıştım sitenizle tiwıtterden kardaşimle bişeyler sormuştuk size bize cevaplar vermeniz çok hoşuma gitmişti ozaman anladım nekadar sıcak ve içten oldunuzu o günden beride takip ediyorum sizi.....

    YanıtlaSil
  13. ''HOŞGELDİNİZ...Dikkat anlamadan saatleriniz zevkle geçebilir :)'' ne kadar hoş bi cümlee :)) ben gittikçe bu blog'a bağlanıyorum. her yaşa göre konular buluppaylaşıyosun sen bi harikasıın... <3

    YanıtlaSil
  14. Bildiğiniz gibi ''CONAKERS'' ayakkabılar dünya çapında ilgi odağı olmuş durumda. Şahsım adına söylemek isterim ki mükemmel ayakkabılar oldukları kesin :) Fakat bu ayakkabılarla ilgili nasıl bir kombin yapılacağına dair en ufak bir bilgiye bile sahip değilim. Bunları düşünürken birden aklıma ''MODADAKANKAN'' bloğunuz aklıma geldi ve bu sorumu sizinle paylaşmak istedim :) CONAKERS ayakkabılarla ilgili bloğunuzda yer açarsanız çok sevinirim. Şimdideden yardımınız için teşekür ederim :)

    YanıtlaSil
  15. Harika bir site! En cok da bilezik tasarimlarinizi begendim. Muhtesemler!

    YanıtlaSil
  16. böyle bir site açmanız bizi çok mutlu etti teşekkurler

    YanıtlaSil
  17. Merhaba kendi kombinleriniz var mı yoksa sadece başka kombin örneklerimi koyuyorsunuz?Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  18. çok güzelsin özge abla çok beğendim seniiiiiiiiiiii,tarzını,saçlarını herşeyini.

    YanıtlaSil
  19. ÖZGECİM botlarımın iplerini ben de senin gibi öyle arkadan bağlarım :)severim

    YanıtlaSil
  20. Merhaba canım bloğunla yeni tanıştım ve şimdiden çok sevdim benimde bir bloğum var 1 ay kadar oldu açalı profosyonel değilim ama sanırım seni takip edecem örnek olarak seni seçmemde en büyük etken bloğuna değer veriyorsun bir anne şefkati gibi.

    YanıtlaSil
  21. Dün gece 20 lik diş ağrısı çekiyordum ve nasıl olduysa sizi buldum,Dişimin ağrısı bile geçti.Sabaha kadar oturup sayfayı inceledim.Patronum.com.tr ye de referans numaranızı kullanarak üye olmak istiyorum.Gerçekten çok sevdim sizi,çok samimi geldiniz.. <3 :)

    YanıtlaSil
  22. Ben daha yeni sayfanizi gordum gorur gormez google hesabi actim sirf sizin icin o kadar cok sevdim ki sitenize bayildimmm diyebilirim sabahtan aksama kadar sitenin her tarafina girdim cok sevdim sizi :)) <3

    YanıtlaSil
  23. Sitenizi dun kesfettim ve icinde kayboldum. O kadar guzel seyler varki yani resmen benim dunyam diyebilirim. Hemen hesap actim kendime artik cok buyuk takipcinizim umarim bikmazsiniz :)<3

    YanıtlaSil
  24. Sayfanizi dun kesfettim ve icinde kayboldum adeta. Resmen benim dunyami anlatmissiniz cok tesekkurler. Dun hemen hesap actim sizin icin. Artik cok buyuk takipcinizim umarrim bikmazsiniz :) <3

    YanıtlaSil
  25. Sitenizi dun kesfettim ve icinde kayboldum. O kadar guzel seyler varki yani resmen benim dunyam diyebilirim. Hemen hesap actim kendime artik cok buyuk takipcinizim umarim bikmazsiniz :)<3

    YanıtlaSil
  26. İyi günler ben e'raste ürünlerini bulacagim siteyi rica edecektim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ürünlerin satışını ben gerçekleştiriyorum brk.nil8@gmail.com adresine mail atarsanız ayrıntıları söyleyebilirim

      Sil
  27. Bu botları nerden alabiliriz 2013 model olanları ?

    YanıtlaSil
  28. helal olsuuuuunnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil